homepage

מה יש בתחתוניות של אולוויז

מה יש בתחתוניות של אולוויז

באולוויז, אנחנו מבינים שאת רוצה לדעת ממה תחתוניות עשויות. לשם כך, אנו תמיד שמחים מאוד לתת לך את המידע שאת צריכה.

החומרים בהם אנו משתמשים בהכנת התחתוניות של אולוויז מתוכננים בקפידה כדי להבטיח נוחות והגנה יומיומיים. תוכלי למצוא למטה תיאור מפורט של כל חומר ממנו המוצרים שלנו עשויים ואת תפקודו.

עדיין יש לך שאלות? עייני להלן בסעיף השאלות והתשובות שלנו או פשוט תשלחי לנו הודעה.

האם התחתוניות של אולוויז בטוחות לשימוש יומיומי?

כן, התחתוניות שלנו בטוחות לשימוש ומיליוני נשים מדי יום משתמשות בהן ברחבי העולם. אנו מחויבים לבטיחות שלך, וזו הסיבה שמוצרינו נבדקים בקפדנות תוך בדיקה על ידי מומחים עצמאיים כגון רופאים, מדענים באוניברסיטה ורשויות הבריאות. חומרי התחתוניות עוברים 1,800 בדיקות איכות במהלך הייצור על מנת להבטיח שימוש בטוח. מעבדות עצמאיות עורכות מעל 20,000 בדיקות על התחתוניות שלנו ועל רכיביהן בכל שנה. בנוסף, התחתוניות היומיומיות של אולוויז זכו באישור של איגוד בריאות העור "מאושרות דרמטולוגית".

האם התחתוניות יכולות לגרום לגירוי?

למרות שגירוי מתחתוניות הוא דאגה נפוצה בקרב נשים רבות, תהיי סמוכה ובטוחה כי התחתוניות שלנו לא יגרמו לגירוי העור שלך. בדיקות בטיחות קפדניות מתבצעות על כל המוצרים שלנו כדי להבטיח שהם בטוחים לשימוש. את יכולה למצוא דוגמה של הערכת בטיחות כאן.

האם תחתוניות ריחניות מזיקות לך? האם תחתוניות ריחניות יכולות לגרום גירוי שם למטה?

באולוויז אנחנו שמים את הבטיחות שלך במקום ראשון, ולכן אנחנו מוודאים שהמוצרים המבושמים שלנו בטוחים לשימוש יומיומי. החומרים שאנו בוחרים, כולל הבושם בתחתוניות המבושמות שלנו, לא גורמים לגירוי בעור או לגירוד. בנוסף, ניחוחות אלה עומדים בסטנדרטי בטיחות מחמירים מאוד שנקבעו על ידי “האגודה הבינלאומית לבשמים”, הסמכות המובילה בעולם לבטיחות בשמים. לאלה מכן המעדיפות מוצרים נטולי ריח או שהן עלולות להיות רגישות לבושם, אנו ממליצים על המוצרים הלא ריחניים שלנו, המספקים אותה נוחות.

האם יש כלור או אקונומיקה בתחתוניות?

לא, התחתוניות שלנו מטוהרות באמצעות תהליך טיהור ללא כלור שהוא בטוח לחלוטין.

למה יש בכלל הלבנה על תחתוניות?

הספקים איתם אנו עובדים משתמשים בתהליך ללא כלור כדי לטהר את סיבי התאית במוצרים שלנו. טיהור זה מתבצע על מנת לחסל זיהומים טבעיים ולנקות את הסיבים כדי להכין אותם לייצור. כתוצאה מתהליך זה, הסיבים מולבנים, למרות שזאת לא המטרה שלו. שיטה חלופית לטיהור של תאית סיבים הינה לגמרי ללא כלור ומשתמשת במי חמצן.

האם יש צבעים רעילים בתחתוניות שלכם?

לא. מדענים, ספקי שירותי בריאות וגופים מוסמכים בודקים היטב את הפיגמנטים לפני אישורם כבטוחים לשימוש בחלק מהתחתוניות שלנו.

איך אתם מבטיחים שהתחתוניות שלכם הן בטוחות?

תהליך ההערכה שלנו הינו מבוסס מדעית, תוך עבודה קפדנית על מנת להבטיח את בטיחותכן. לפני שהוא יוצא לשוק, כל מוצר וחומר צריך לעמוד בתקני בטיחות מדעיים קפדניים. יתרה מזו, הבדיקה שלנו נערכת בשיתוף עם מדענים, ספקי שירותי בריאות וגופים סמכותיים, אשר מבטיחים כי המוצרים שלנו בטוחים לשימוש. את יכולה למצוא עוד מידע על תהליך הבטיחות שלנו באתר החברה שלנו.

התחייבות הבטיחות של אולוויז

תמיד התחייבנו לוודא שכל המוצרים שלנו עומדים בסטנדרטי בטיחות קפדניים. מלבד זאת, אנו מוודאים כי צוותים של מומחים עצמאיים עורכים בדיקות בטיחות וביקורות על החומרים, על מנת להבטיח שהמוצרים שלנו עומדים בדרישות הבטיחות הדרמטולוגיות שלהם. בגלל זה אנו גאים מאוד שזכינו באישור בריאות העור "מוכר דרמטולוגית" של האיגוד לבריאות העור.

מי הוא "האיגוד לבריאות העור"?

במילים שלהם: "'איגוד בריאות העור' מעניק הסמכה דרמטולוגית מקצועית למוצרים, לשירותים ולמותגים ברחבי העולם. אנו מסייעים לצרכנים להרגיש בטוחים בבחירות שלהם על ידי אימות אותם מוצרים באופן עצמאי כבטוחים לעור. אנחנו גם גאים לתמוך במגוון של ארגוני צדקה שקשורים לעור ובעוד מטרות טובות באמצעות העבודה שלנו." https://www.skinhealthalliance.org/about-us/
אולוויז (אולוויז אולטרה, אולוויז לילה, אולוויז רגיש) זכו באישור 'מאושר דרמטולוגית' מאיגוד בריאות העור.

מה המשמעות של קבלת האישור של איגוד בריאות העור?

"אישור דרמטולוגי של איגוד בריאות העור הינו הרגעה כי המוצרים עמדו במערך המקיף של דרישות בטיחות העור שלנו. דרישות אלה לא נקבעו על ידי היצרן או המותג, אלא הן נקבעו על ידי הצוות שלנו של רופאי עור ומדעני עור עצמאיים מובילים." ג 'יימס סטאלי, מנהל בכיר, איגוד בריאות העור

לקבלת מידע נוסף, את מוזמנת להיכנס למקורות הבאים:
אתר בריאות העור - https://www.skinhealthalliance.org/ ווידאו על מי הם ועל מה שהם עושים: https://www.youtube.com/watch?v=NA-lr0UMxC4