homepage

מה יש בתחבושות אולוויז

מה יש בתחבושות אולוויז

באולוויז, אנו מבינים כי את רוצה לדעת מה יש במוצרים שאת משתמש בהם כל יום. לכן אנו מחויבים לספק לך את המידע הדרוש לך כדי לבחור במוצר המתאים לך.

התחבושות ומגני התחתון של אולוויז עשויים מחומרים שנועדו לספק נוחות והגנה מרביות. אנא ראי למטה הסבר מלא על הרכב המוצרים שלנו ועל תפקיד כל רכיב.

יש לך שאלות? בדקי את השאלות ותשובות שלנו או שלחי אלינו הודעה.

האם המוצרים של אולוויז בטוחים?

כן, התחבושות ומגני התחתון שלנו בטוחים, ומיליוני נשים משתמשות בהם בבטחה, בכל יום. בטיחותך היא במרכז כל מה שאנחנו עושים, ולכן המוצרים שלנו נבדקים בקפידה, כולל הערכות על ידי מומחים עצמאיים כגון רופאים, מדענים באוניברסיטה ורשויות הבריאות. מעל 1800 בדיקות איכות מבוצעות על חומרי התחבושת במהלך הייצור לפני השימוש. מעל 20,000 בדיקות מבוצעות על התחבושות שלנו ועל המרכיבים שלהם על ידי מעבדות עצמאיות מדי שנה. יתר על כן, אולוויז (אולוויז אולטרה, אולוויז לילה, אולוויז עדין) זכו באישור "מאושר דרמטולוגית" של איגוד בריאות העור.

האם התחבושות שלכם גורמות לגירוי של העור?

לא, התחבושות שלנו לא גורמות לגירוי העור. כל המוצרים שלנו עוברים בדיקות בטיחות קפדניות כדי להבטיח שהם בטוחים לשימוש. דוגמה של הערכת הבטיחות ניתן למצוא כאן.

האם התחבושות המבושמות בטוחות? האם הן לא יגרמו לי לגירוי ולגרד שם למטה?

הבטיחות שלך היא במרכז של כל מה שאנחנו עושים. לכן, כמו התחבושות ומגני התחתון ללא ריח שלנו, גם המוצרים המבושמים שלנו בטוחים לשימוש. אנו בוחרים בחומרים, כולל הניחוח של המוצרים המבושמים שלנו, אשר אינם מגרים ולא יגרמו לגירוד בעת השימוש. בנוסף, הניחוח המשמש בתחבושות ובמגני התחתון שלנו עומד בתקני הבטיחות המחמירים של האגודה הבינלאומית לניחוחות, הסמכות המובילה בעולם לבטיחות בשמים. לאלה המעדיפים מוצרים נטולי ריח ולאלה הרגישים לריחות אנו ממליצים על המוצרים ללא ריח שלנו.

למה התחבושות שלכם לא עשוית מ-100% כותנה?

המוצרים שלנו עומדים בתקני בטיחות ויעילות מחמירים, ללא תלות ממה הם עשויים. מכיוון כל אישה היא שונה וכל מחזור הוא שונה, אנו מאמינים במתן מגוון מוצרים לבחירה. לכן פיתחנו את אולוויז סנסטיב אסנשיאל, שנוצר עבור נשים שרוצות תחבושות העשויות ממרכיבים פשוטים שיוכלו להיות בטוחות בהם.

אין צורך להתפשר, תחבושות סנסטיב אסנשיאל מבטיחות את הנוחות וההגנה הידועות של אולוויז בשילוב עם מרכיבים פשוטים ללא צבעים, ניחוחות או מלבין כלורי.

האם יש בתחבושות מלבין כלורי?

לא, תחבושות סנסטיב אסנשיאל של אולוויז מטוהרות בתהליך נטול כלור לחלוטין, ואילו התחבושות האחרות שלנו מטוהרות באמצעות תהליך טיהור בחומרים נטולי כלור. שני התהליכים בטוחים באותה מידה.

למה נעשה תהליך הלבנה על התחבושות?

הספקים שלנו משתמשים בתהליך נטול כלור לטיהור סיבי התאית במוצרים שלנו. הטיהור מסיר אי-ניקיונות טבעיים ומנקה את הסיבים כדי להכין אותם לייצור. הלבנת סיבים היא תוצאה של תהליך זה, אולם היא אינה המטרה. תחבושות סנסטיב אסנשיאל מציעות אפשרות של סיבי תאית המטוהרים באמצעות שיטה חלופית, שהיא נטולת כלור לחלוטין ומשתמשת במי חמצן.

האם יש צבעים רעילים בתחבושות שלכם?

לא, אין צבעים רעילים. פיגמנטים המשמשים בחלק מהתחבושות נבדקו בקפידה על ידי מדענים, ספקי שירותי בריאות וגופים מוסמכים כדי להבטיח שניתן להשתמש בהם בבטחה.

איך אתם מבטיחים שהמוצרים שלך בטוחים?

תוכלו להיות רגועות, תהליך ההערכה מבוסס המדע שלנו נועד להבטיח את בטיחותן של הנשים המשתמשות במוצרים שלנו. רק מוצרים וחומרים העומדים בתקני בטיחות מבוססי מדע יכולים לצאת לשוק. יתר על כן, אנו חולקים את ההערכות שלנו עם מדענים, ספקי שירותי בריאות וגופים מוסמכים כדי להבטיח שניתן להשתמש במוצרים שלנו בבטחה. לקבלת מידע נוסף על תהליך הבטיחות שלנו, ראו את האתר הזה.

מחויבות הבטיחות שלנו

אולוויז מחויבת להבטיח כי כל המוצרים שלנו עומדים בתקני בטיחות מחמירים. בנוסף, אנו מאמינים כי חשוב שהערכות הבטיחות והמרכיבים שלנו יבדקו על ידי מומחים עצמאיים, הבוחנים את המוצרים שלנו על פי הדרישות שלהם לבטיחות העור. זו הסיבה שאנו גאים על זכייתנו באישור "מאושר דרמטולוגית" של איגוד בריאות העור.

הסמכת איגוד בריאות העור

מי הוא איגוד בריאות העור?

במילים שלהם: "איגוד בריאות העור מעניק הסמכה דרמטולוגית מקצועית למוצרים, שירותים ומותגים ברחבי העולם. אנו מסייעים לצרכנים להרגיש בטוחים בבחירות שלהם על ידי הבטחה שהמוצרים אומתו באופן עצמאי כבטוחים לעור. אנו אף גאים לתמוך במגוון של ארגוני צדקה ומטרות טובות באמצעות העבודה שלנו." https://www.skinhealthalliance.org/about-us/ אולוויז (אולוויז אולטרה, אולוויז לילה, אולוויז עדין) זכו באישור "מאושר דרמטולוגית" של איגוד בריאות העור.

מה משמעות ההסמכה של איגוד בריאות העור?

לוגו ההסמכה הדרמטולוגית של איגוד בריאות העור מבטיח כי המוצרים עומדים במערך המחמיר של דרישות בטיחות העור שלנו. דרישות אלה לא נקבעו על ידי היצרן או המותג, אלא על ידי צוות הדרמטולוגים ומדעני העור המובילים העצמאיים שלנו. ג'יימס סטאלי, מנהל בכיר, איגוד בריאות העור

למידע נוסף, תוכלו לבדוק באינטרנט:
אתר איגוד בריאות העור - https://www.skinhealthalliance.org/
וגם וידאו על מי הם / מה הם עושים: https://www.youtube.com/watch?v=NA-lr0UMxC4